Upp med kragen

En snabb blick i spegeln,
är det verkligen jag?!

Det händer väldigt väldigt mycket i huvudet just nu.
Skolan börjar igen imorgon, skola - prov- krav...
Usch fy, försöker se det positiva. bara ett halvår kvar till student.
Inte ens det, fem månader...

Behöver som sagt hitta motivationen.
Den har inte kommit under natten men jag ska hitta den!

Idag är det en ny dag, nya tag och nya möjligheter.

Försöka se det positiva och ändra min inställning.
Kommer ihåg när jag spelade fotboll när jag var yngre.
Det gick inte alltid kalas för oss men vi kämpade ändå.
Slutsignalen hade ju inte ljudit än och allt kan hända...
Istället för att sätta oss ner på planen och ge upp så samlade vi oss,
fortsatte kämpa och
drog upp kragen...

Än är det inte försent...

Kommentarer
Postat av: Camilla

Vännen det är aldrig för sent!!
Jag önskar jag kunde hjälpa dig,..
kämparkramar

2008-01-08 @ 10:15:32
URL: http://camillini.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0