Te utan tårar

Te :) UTAN tårar :D
Väldigt väldigt skönt.
Visst har det varit en jobbig dag stundtals men just nu känns det helt okej.
hade jag inte vetat bättre hade jag till och med sagt att jag mådde bra,
Den ni!  :)

Önskar att jag kunde behålla den här känslan inom mig nu och plocka fram den varje gång det är jobbigt för jag vet ju trots allt att det finns så mycket mer.
Vet tyvärr också att det kommer komma många fler mörka dagar och att det kommer vara svårt att vara stark.
Men borde leva mer i nuet och strunta i de tankarna nu. (Svårt dock)...

Dagen har inte alls blivit som jag först planerade den men who cares?
Måste den vara som jag planerat den, mår ju trots allt bra.
Och då är det värt all omplanering.
Jobbat 7.30-16.30, städat, gått på en underbar promenad! (tack vännen, obeskrivlig kärlek)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0