Som en snigel...

Antar att många skulle ha synpunkter på hur jag tar tag i det...
Men spelar det någon roll?
Så länge det går åt rätt håll och jag faktiskt tar tag i det?!
Har försökt på så många sätt men de har ju tydligen inte fungerat.
Så är det fel av mig att göra det på "mitt sätt"...
Visst går det ganska långsamt men det går ju framåt :)
Och det är ju trots allt huvudsaken.

Tro det eller ej så mår jag rätt bra och då anser jag iallafall att det är värt det.
Bättre att det går långsamt.
Det är inte bara det på utsidan som räknas.
Det finns så mycket mer.
Bara för att utsidan ändras åt någonting som verkar "friskare" kan insidan fortfarande må dåligt.
Det är svårt att förklara för någon som inte varit där.

Bara jag vet hur det är på insidan.
Och det är svårt att förklara det för någon...

Men just nu gör jag det på mitt sätt.
Och jag struntar faktiskt i om det inte är det bästa sättet.
För jag mår bra och det går framåt.
Som en snigel, långsamt men framåt :)

Kommentarer
Postat av: Camilla

Tack vännen!! :)
Dina ord värmer verkligen :)
Jag hoppas och tror på att vi en dag kan ta lärdom av allt vi gått igenom och leva ett lyckligt liv utan svåra tankar och funderingar.

2008-01-04 @ 17:25:13
URL: http://camillini.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0