Prioriteringar

Blä blä blä!
Sååå mycket saker som behöver och måste bli gjorda som sagt.
Har gjort mig en lista, som vanligt.
 Undrar om det finns någon som skriver lika många lappar och listor som jag gör... Alltid alltid alltid.
Men om det hjälper, underlättar så why not?
Har strukit tre punkter från in lista nu iallafall och snart bär det av til jobbet.
Väldigt trött i huvudet men jaja. Skönt att komma hemifrån också trots allt.

Grymt svårt att veta hur man ska prioritera sin tid!
Och med min beslutsångest blir det ju inte direkt bättre.
Om jag gör det så blir det ju si och om jag gör det så blir det ju så.
Vilket är bäst? vad borde jag göra? Vad händer om jag gör det?!
AHHHHHHH!
Får panik på mig själv. Jag vill också kunna chilla mig igenom livet.
Tänka "Ähh, vad fan det löser la sig" och bara göra det jag känner för.
Nu har jag mer panik som sagt och funderar på om jag verkligen borde göra det istället för det ochdå hinner jag inte med det eller gör jag det?!
Känner mig som en yr höna.

Men jobbet kan jag inte undgå nu iallafall, så det blir ett break.
Hoppas bara på att få lite nya krafter lagom till jag ska iväg.
Släppa skolarbeten och uppkörningspanik.

Dessa prioriteringar!

vad, Vad, VAD?! ska man välja egentligen och när, När, NÄR?!




Andas i kvadrat... Björnar är inte farliga

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0