Ord som sårar

image3 
Värdelös, misslyckad, äcklig, ful, tjock...

Kommentarer
Postat av: Camilla

Du är VERKLIGEN inte värdelös, misslyckad, äcklig, ful och tjock! Kom ihåg det är bara elaka tankar som spökar och inte sanningen. Allt är förvrängt!!Du är en fin människa med ett hjärta av guld vännen, keep on fighting!!
Haha vad det än gäller från skolan så är det segt :P
Mm, just nu följer jag ett matschema, det är tugnt emmelanåt men ska man bli frisk så finns det inga genvägen tyävrr. Själv då, följer du något eller hur fungerar det för sig nu vännen?
Haha OM jag vill, såklart vi ska dra till Australien haha men låt oss inte glömma USA på vägen!! :) Nee men just nu så chillar jag väl mest men jag hoppas verkligen att jag snart börjar ta mig ann livets utmaningar mer och mer. Vad är du mer sugen på att göra aa förutom att vi ska till Australien då haha :P Kämparkramar!! :)

2008-01-19 @ 06:02:20
URL: http://camillini.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0