Motivationen! --> kom fram, kom fram!

Vet inte riktigt vart min motivation har försvunnit.
Har ingen lust, ork att ta tag i saker och ting.
Fattar inte varför, blir bara så förbannad på mig själv!
VARFÖR Johanna, varför?!
Vet inte riktigt var jag ska hitta den,
känns som om ingenting hjälper just nu.
Måste komma på någonting, något som gör att jag orkar ta tag i det igen.
För det måste jag...
Hur ont det n kommer att göra så måste jag göra det.
Anfall är bästa försvar heter det ju trots allt.

Samma med skolan, såå totalt omotiverad, trots att det bara är ett halvår kvar. Ett fjuttigt halvår. Inte ens det.
Borde vara mer ambitiös vad gäller skolarbete och sluta skjuta upp allting.
Mår bara dåligt av det.

Så motivation och inställning, annars komemr jag ingenvart :(
MÅSTE hitta den igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0