Kort paus

Projektarbete och kliniskt rent överallt,
har til och med tvättat golven.
Kort paus, hämta andan.. Och gärna lite motivation.
Det behövs.
Tittar lite på karolinska insitutets hemsida om läkarutbildning,
resa till Australien.
Kämpa Johanna, kämpa!

Anledningen till att jag städar idag är att jag försöker städa bort all gammal skit. Bort med det.
Vill bara glömma.
Och trots att det bara är några grader ute står förnstret på vid gavel.
Svinkallt och håret reser sig på armarna
Men jag vill ha in den nya "friska" luften.

Även om jag skriver projektarbete går tankarna.
Slutsatsen kommer ikväll.
Än är det många timmar kvar att jobba på, oavsett om orken tryter.

Kommentarer
Postat av: Camilla

Vännen du är så stark, var rädd om dig!!
KRAM :)

2008-01-16 @ 17:32:59
URL: http://camillini.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0