Ett Djupt Andetag

Kroppen börjar ryck när klockan står på 07.34...
Men lite för tidigt att gå upp, det är ju trots allt lördag. Dvs tonåringar räknas gå upp klockan 13 ungefär.
Även jag, men icke.
Sömn är överskattat...
Idag behöver jag utan tvekan ta tag i en massa skolarbete, tyvärr :(
Skjutit på det alldeles för länge nu.
Kommer alltid på en massa andra "bra" grejer som jag MÅSTE göra istället och vips så är den dagen borta och vad har jag gjort? Nada...
NU är det dags, nu direkt med bums.
Satte på lite Bob Dylan för att få lite rätt känsla.
Var ungefär på det humöret jag var idag. Musiken jag lyssnar på brukar ofta beskriva hur jag mår rätt bra.
Konstigt...

Fick förresten ett sms inatt.
Fattar inte att ett litet sms, några få ord kan betyda så mycket.
De borde inte ha någon betydelse men bryr de sig?
Knappast!
Borde inte bry mig om, helst glömma, personen i fråga. Men det tar vi också en annan gång. Precis som min "död-teori"...
Tack! iallafall. Tror jag behövde det.

Dags att ta tag i det.



                                                                                                                                                  INSTÄLLNING!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0