Ensam på andra sidan jorden?

Har nu bokat resa till Australien.
24 juni bär det av som det ser ut nu.
Kände just då att jag behövde det, ett mål liksom - någonting att kämpa för.
Något som kan hålla en "uppe" när det tar emot.
Bara komma bort från den här lilla hålan.
Men antar att det även är nu som tankarna kommer.
Det är en jävla massa pengar och jag med min "snålhet"/"ekonomiska sida"...
Sedan måste jag boka hemresedatum innan jag ens åkt dit, det är sjukt svårt!
Kan va där alltifrån en vecka till ett år.
Hur ska man kunna veta när man vill åka hem?
Jag som har beslutsångest i vanliga fall...
Men men, bokat som sagt och snart dimper ett inbetalningskort ner i brevlådan.
Herregud, jag fattar inte, det finns sååå mycket grejer jag vill göra.
Så många grejer jag vill se och så mycket som jag vill ändra.
Vet inte om tiden finns? Har lite smått panik för att man vips står där och är 40 och undrar vad fan man gjort med sitt liv?
Men ska ju försöka att inte oroa mig så mycket, det var ett av målen med året trots allt.
Paniken finns dock inom mig, kommer jag verkligen att klara det?
Ensam på andra sidan jorden...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0