Dödshjälp?!

Första momentet för dagen är klart.
Religionsarbete om dödshjälp.
Spenderat två-tre!!! timmar framför datorn nu för att sammanställa allting. Helt sjukt.
Men intressant... Trodde från början att jag var för dödshjälp men efter allt jag nu läst så måste jag erkänna att jag tror jag skulle ta ställning emot dödshjälp nu. Knep knep.
En sak är säker, GRYMT svår fråga!

Tackade just ja till jobb imorgon också,
Vet inte hur käckt det var men 8 timmars jobb + helg OB tackar man inte nej till trots allt...
Känner att det finns en massa andra saker jag borde göra men jaja, det får lösa sig.

Shalalala, massor att göra!

men punkt ett för dagen är iallafall avklarad! (reslutatet orkar jag inte betygsätta, det får vara bra liksom...)

Kommentarer
Postat av: Camilla

Beundrar dig som orkar!!
Själv får jag inte in något i huvudet, känns som jag läser något gång på gång men ändå förstår jag inte riktigt vad jag precis läst.Helt hopplöst!
Men kämpa på !!

2008-01-05 @ 16:36:03
URL: http://camillini.blogg.se/
Postat av: Camilla

Jag hann inte skriva klart haha :P
Kämpa på, jag tror på dig!!
Det var det jag ville skriva, du är stark!! :)

2008-01-05 @ 16:38:39
URL: http://camillini.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0