Döda en demon, del 1

Tankarna vill inte försvinna och jobb som väntar.
Men på något sätt måste jag förtränga och mota bort alla demoner för ett par timmar åtminstone (helst hela livet)
Hur?!
Det vet jag inte än.
Men antar att det bästa är att bara le och skratta åt de.
Möta hat med kärlek.
De ska inte få någon makt.
Bara pussar och kramar.

Önskar att jag orkar skratta åt de.
Skratta och räcka ut tungan...

Det är ju trots allt mitt liv, borde det inte vara jag som bestämmer då?!   Inte de...


Kommentarer
Postat av: Camilla

Absolut, jaa jag är hemma och latar mig haha ;) Vad har du själv för dig om dagarna?
Haha jag litar på din lilltå, jag tror på att vi klarar det!! Det finn s inga andra alternativ!!
Kämpa på vännen!! :)

2008-01-12 @ 17:25:53
URL: http://camillini.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0