det är inte lätt när det är svårt

Så sant som det var sagt...
Och det blir fan aldrig som man tror...
Men jag har trots allt många mål för det här året och bara för att jag misslyckas med några tänker jag inte misslyckas med alla så ska inte klaga. (det var trots allt ett mål också ju.)
Så nu ska vi försöka ändra inställing och se ljust på saker och ting.
Rätt konstigt btw, tror att ganska många ser mig som en ganska positiv och glad tjej, om man ska tro på vad de säger då :)
Men jag håller inte med de.
Kan bli mycket bättre iallafall.
Så kan inet låta hela världen rasa bara för att visa saker tar emot, bara att ta nya tag.
Det komemr en ny dag imorgon trots allt och vem vet, kanske blir det sol?! :)

Kommentarer
Postat av: Camilla

Åå tack vännen, dina ord värmer verkligen!! :)
Man måste våga misslyckas för att kunna ställa sig upp igen och vi lär oss av våra misslyckanden för att än en gång kämpa framåt mot vårt mål!
Hur har din dag varit jag hoppas att den gått i en positiv anda som fört dig framåt.
Tänker på dig vännen, kämpa på!! :)

2008-01-07 @ 22:32:13
URL: http://camillini.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0