Bit ihop

Idag känns det som om jag har tusen saker att göra.
Eller ja, den här helgen och veckan som kommer rättare sagt.
det är verkligen Massor!
Skola, skola, skola + jobb, jobb, jobb m.m...
Vet inte hur jag ska hinna med det eller orka men har inte direkt några val.
Så bara till att bita ihop antar jag?
Känner mig lite ofokuserad för tillfället dock.
Får inte in sakerna jag läser i huvudet.
Det går väldigt segt.


Ska inte klaga, jag vet. Det var målet med året så som sagt bara till att bita ihop.

Kommentarer
Postat av: Camilla

Tusen tusen tack vännen, dina ord betyder mer än du någonsin kan ana. Jag blev så glad av dina ord :D
Haha absolut vi får väl plugga fysik (försöka då ;)) tillsammans men som du säger vad är skolan jämfört med livet!?!
Kämpa på vännen vi ska klara det. Jag tror på dig vännen!!
Kämparkramar:)

2008-01-12 @ 13:27:47
URL: http://camillini.blogg.se/
Postat av: stars in heaven

Tack så mycket för pepp! Det värmer.
Kramar

2008-01-12 @ 13:31:56
URL: http://tessiiie88.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0