3 valerina = lite sömn?

Är egentligen emot sömntabletter, även om de är naturläkemedel men idag känns det som om det är värt ett försök iallafall, så just nu vilar 3 valerina natt i min mage.
Känns som om det är någon typ "tant"medicin egentligen.
Något som ens farmor/mormor tar för att hon inte kan sova.
Men men nu ligger de där iallafall och jag hoppas verkligen att de hjälper.

I Huvudet råder det panik,
som vanligt...
OM man bara kunde lutat sig tillbaka och "chillat"
(precis som ... sa)
Men ack nej,
Panik. Det är ordet

Panik inför det mesta.
Just nu tar fysiken emot sååå jävla mycket.
Vet inte hur jag ska kunna få ner något på pappret på fredag.
Rena grekiskan.

Och idag pratade mamma om lycka, att man borde göra det som gör en lycklig här i livet.
Jag tänkte på mig själv och på mitt liv, det här är inte lycka.
(vad som är lycka drar jag nog någon annan dag)

Jaja, hoppas på ett par timmars sömn nu.
Behöver de verkligen.
Önskar att jag kan få vakna med ett leende på läpparna imorgon.
önskar, Önskar, ÖNSKAR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0