Vackra toner

Imorse vaknade jag med ett ansträngt leende på mina läppar,
det tog emot att gå förbi spegeln,
demonerna vaknade tacksamt till liv och började skrika.
-MEN idag ska jag vara stark
(på mitt sätt)

Tack och lov att det finns duschar.
Tror att det är bland det bästa som finns.
Skrubbade tills jag var alldeles röd,
bort med allt!
All smuts,
allt gammalt.

Busstur väntade till skolan, solen i ögonen - Underbart(?!)
Musik i öronen.
Vackra toner...

"And I don´t wont the world to see me,
cause I don´t think that they´d understand..."

En känsla spreds inom mig,
dessa rader beskriver mig rätt bra idag.
Jag vet inte vad jag håller på med just nu om jag ska vara ärlig.
Och jag vet inte om det är positivt i det långa loppet,
men om det kan dämpa mina tankar för stunden.
Ja... Jag antar att jag tycker att det är värt det isåfall.

Dagens första lektion väntar, sedan en promenad i solen.
Försöka lapa i mig av den energi som strålar.




To be continued...



Kommentarer
Postat av: Camilla

Åhh tusen tack för dina fina ord, njaa det är lite upp och ner just nu men jag antar att det någon gång måste vända!!
Hejar och tänker på dig vännen, kämpa på!!
Ingeting är omöjligt!! :P
Kämparkramar!! :)

2008-02-25 @ 10:52:42
URL: http://camillini.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ja kämpa, var starkare än dom jävla demonerna idag! Visa vem det var som föddes i din kropp från början, dem ska fan inte få komma och förstöra ditt liv.

Tänk att dem är människor för en gång, vad gör du då en förjävlig människa försöker förstöra ditt liv? Bli arg, skrik på dem, be dem lämna dig. Se hur det är dom som drar sig tillbaka och lägger sig i fosterställnig.

Det är något jag gjort i många nätter, och ja.. Efter ett tag fungerar det till en viss del. Det är bara inbilla sig och måla bilder. Fortsätt kämpa tjejen!

Ingen är värd att må såhär, så fan heller att vi ska behöva slösa bort år av våra liv åt några äckliga demoner ivåra huvuden!
Varm kram!

2008-02-25 @ 10:53:25
URL: http://anonymanorektiker.blogg.se
Postat av: Mats

Hoppas solen värmer dig också och ger dig energi och motståndskraft!

2008-02-25 @ 16:04:18
URL: http://matspalats.blogg.se
Postat av: susanna

åh, iris - go go dolls?
ha det bra!

2008-03-23 @ 11:01:59
URL: http://www.sizethin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0