Ca suffit maintenant

Nu får det la FAN räcka eller?!
Jag orkar inte med mig själv som jag är nu.
Orkar inte tankarna och
orkar inte med mig själv.
På något sätt måste jag bryta det här.
Sen får det vara skit samma om jag bryter det på ett bra eller dåligt sätt i andras ögon.
Så länge jag "hanterar" det så är jag nöjd,
eller ja.
Så länge jag känner att det funkar så.
Antagligen gör jag mig själv en björntjänst men den smällen får jag ta.

Har lagt upp en "ny livsplan"...
Behöver göra sånt ibland.
Drömmar, mål osv...
Något att försöka kämpa för.
Något som kan kväva dessa demoner.

Jag vet som sagt inte om det är rätt taktik,
men just nu struntar jag i det.
Så länge det hjälper och jag känner mig gladare anser jag att det är värt det.
Det är trots allt mitt liv och det är bara jag som kan ändra på saker och ting.
Men jag MÅSTE hitta motivationen, ändra inställning.

Imorgon träder den nya "planen" i verk.
Måste det funka det här gången...







Over and out

Kommentarer
Postat av: Mats

Hehe tack för lektionen i franska också (var ju tvungen att kolla om det betydde det jag trodde...)
Jag tror så länge du gör det du tror ska få dig att må bättre så är det rätt oavsett om det så är att... ja jag vet inte ens vad!!!
Kram. Lycka till extra-kram!

2008-02-24 @ 19:03:36
URL: http://matspalats.blogg.se
Postat av: Carita

Hoppas att det går bra. :)
Vill du berätta vad det är för någonting du tänker göra? Du behöver inte om du inte vill, kram.

2008-02-24 @ 19:26:10
URL: http://happychews.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0