Bestäm dig!

Måste först tacka för alla fina kommentarer, de värmer verkligen men idag orkar jag inte riktigt svara på någon, förlåt...

Idag gjorde jag en dum grej, jag kände efter hur jag egentligen mår, bakom alla skal och alla masker...
Svaret skrämde mig.
Men tror på något sätt att det var bra ändå.
Kanske är det ibland bra att få det svart på vitt så att man förstår att man måste göra någonting?!
Kanske kom jag till insikt. Kanske inte, det får framtiden utvisa...

Måste iallafall bestämma mig nu,
det här funkar inte.
Måste
bestämma mig hur jag vill ha det.
Framtiden är snart här, jag vill inte förstöra den innan den ens har börjat.
Därför måste jag göra någonting.
Ta ett beslut...
Oavsett vem som vinner så måste jag bestämma mig...
En gång för alla...

Vem jag vill vara?!
Hur jag vill ha det?!
Vad jag har för drömmar och mål?!
Hur jag vill leva mitt liv?!



Behöver jag säga att hela min kväll och natt kommer fyllas av tankar?

Kommentarer
Postat av: stars in heaven

Tack för att du finns gumman!
Det betyder så mycket för mig. Dina ord värmer verkligen.

Jo dom har och är ganska jobbiga, dagarna alltså :(

Ja du tankarna kan verkligen åka runt, runt jag håller med dig. Och när dom väl sätter igång då är det kört!

Hmm... Det lät konstigt. Hur kan man tänka på ingenting, det fungerar väl inte? Fast om det nu är möjligt så måste det ju vara väldigt skönt!

Det kan vara bra att känna efter och lyssna på sig själv och sin kropp. Det gjorde du rätt i. Hoppas du kommer fram till ett bra beslut.
För jag tror på dig. Du kommer att klara detta.
Vi kommer att klara detta tillsammans.
Ge inte upp!
Massor av kramar

2008-02-20 @ 21:01:03
URL: http://tessiiie88.blogg.se/
Postat av: Mats

Oj, du behöver inte svara på några kommentarer! Det låter jättebra att du tar en dust med demonerna för det måste du ju ändå ta dig igenom.
Tänk på att det inte är bråttom att genomföra vad du än beslutar, allt tar sin tid och vägen går inte alltid rakt fram.
Du får ta en dag i taget. Det är bra att ha mål, men först och främst måste du inse att du är det värdefullaste du har!

2008-02-20 @ 21:24:02
URL: http://matspalats.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0